Thursday, February 26, 2009

Wo tou teng





Adoi.. tak larat nye..




Kepala sakit, batuk, selsema dan yang paling tak best.... badan dah rasa suam-suam kuku nak demam. Memang x larat sangat...


"Makan ubat sebelum virus ni merebak ke seluruh umah" amanat kak syu..


Aduhai kak syu ku.. Makan ubat r perkara terakhir yang akan aku wat. hehe.. Selagi aku leh tahan , aku tahan. Kalau dah teruk yang amat2 sgt baru r aku akan makan ubat. Sekarang ni ubat aku adalah minum ais jer. Perangai "kepala batu" aku dalam bab 2 ni memang sangat maksimum. Degil ya amat..


Untuk sahabat2 ku.. maaf r sekiranya virus ku ini menjangkit ke kalian.. Bukan niat ku.. huhuhu..


2 comments:

  1. hah,
    neh korang punyer pasal la ni!!
    aku pun dah mula bersin n hidung tersumbat...

    ReplyDelete
  2. wo du zhe teng la..jangkit ko la nih..ahahahha

    ReplyDelete