Sunday, February 1, 2009

Tak de keroje, cari keroje..

Ni antara keje tak berfaedah yang kitorang wat minggu lepas. Hari khamis yang lepas, g r kelas mandarin. kalau ikutkan bleh jer nak ponteng, lao shi bukan ada pun. Masih lagi cuti raya cina. Mood raya pn ada lagi. Tp, kena gak dtg sbb ada latihan untuk language day. Kedatangan pn kena amik. So dalam keadaan yang separuh rela, kena r dtg gak walaupun rasa malas membuak-buak. Sabar je r.


..:: aku dan kak syu ::..


Nasib2. Dah r sem ni aku masuk dalam kelas yang senior BNS ( a.k.a batch aku) sangat r sikit jumlah nya. Setelah dicampur tolak darab dan bahagi, yg ada cuma 6 org sahaja. Yang lain2 semua aku x kenal. Terpisah r dari semua rakan 2 seperjuangan.. tp x pe. Ok gak. Kenal gak ngn bdk2 baru.


..:: wajah-wajah senior. hehe ::..


Ntah camner hari tu, ktorg ber 6 terdatang awal la pulak. So sementara menanti kan kedatangan member2 yg lain, kami pn wat r keje2 x berfaedah. Tp ok r, bkn kacau org pn. Janji aku bahagia. hehe....


..:: big bigger biggest. Small smaller smallest ::..




..:: Step of Syahrul's ::..





No comments:

Post a Comment